loading...
پاتوق سرگرمی تفریحی اجتماعی
fun بازدید : 116 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)
با ارزش ترین پول دنیا با ارزش ترین پولهای دنیا با ارزشترین شرکتهای دنیا با ارزش ترین واحد پول دنیا با ارزشترین الماس دنیا با ارزشترین ارز دنیا فرق شهر با شهرستان مقایسه شهر با شهرستان

با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس

 در دنیای امروزی که توسعه جوامع با سرعت هر چه تمام‌تر در حال پیشرفت است، بدون شک شهرها در کانون توجه تجارت، سرگرمی و خلاقیت هستند.

هر گاه در مورد یک شهر نمونه که به عنوان الگوی شهرهای دیگر باشد از شما سوال شود، احتمالا شهرهای بزرگی مانند نیویورک، پاریس و یا توکیو به ذهن شما می‌آید. اما واقعیت امر اینگونه نیست. در واقع بسیاری از شهرها که در رتبه‌بندی جهانی در بالای لیست قرار دارند، شهرهای کوچکی هستند.

یک مؤسسه اعتباری و آماری که در زمینه مشاوره اقامت در نقاط مختلف دنیا نیز فعالیت دارد، هر ساله لیستی از با ارزش‌ترین شهرهای دنیا را ارائه می‌کند. هر سال 100 شهر بر اساس فاکتورهای مختلف لیست می‌شوند.

اولین فاکتور اقتصاد است. یک شهر با ارزش باید از لحاظ مالی ثبات داشته باشد، از لحاظ تکنولوژی به روز باشد و در بازارهای جهانی فعالیت داشته باشد.

فاکتور دوم دولت است. یک شهر موفق باید مدیران کارآمد و موفقی نیز داشته باشد و در میان جامعه نیز محبوب باشند.

سومین فاکتور نیز محیط زیست است. یک شهر به عنوان الگوی دیگر شهرها باید تمیز ، پاک و با دسترسی آسان به نقاط مختلف در یک کلام خوشایند برای زندگی کردن باشد.

همه این فاکتورها در کنار آمار کم جرم و جنایت و فساد باعث شکل گرفتن لیست موردنظر شده اند.

بدون شک کشورهایی که در جنگ بوده اند و با شکل فقر مواجه هستند. مانند کاراکاس، بمبئی،‌ قاهره و بغداد در انتهای لیست قرار دارند.

در ادامه به برخی از بهترین شهرها بر اساس آمار این مؤسسه اعتباری و مشاوره ای اشاره خواهیم کرد.

کپنهاگ ، دانمارک
در سال 1849 ، پادشاه دانمارک تصمیم گرفت که از قدرت کناره‌گیری کند و حق رأی و انتخاب را برای مردم قرار دهد. جمعیت کپنهاگ تنها کمی بیش از 1 میلیون نفر است و محیط آرامی دارد. از لحاظ سیستم آموزشی و خدمات درمانی جزء بهترین‌ها در دنیا به حساب می آید. یکی از دلایل محبوبیت این شهر رویکرد جدید آن در مورد خدمات درمانی کودکان است. در این شهر والدین پس از به دنیا آمدن کودک یک سال مرخصی با حقوق خواهند داشت. هزینه های بهداشتی و درمانی کودک بسیار پائین بوده و ساعت کاری در صورت نیاز بسیار انعطاف پذیر خواهد بود.

 با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس

لندن ، انگلیس
لندن یکی از جالب‌ترین شهرها در لیست بوده و افراد ساکن در آن به بیش از 300 زبان مختلف صحبت می‌کنند. فرصت های شغلی زیادی در این شهر وجود دارد و به نوعی یک قطب تجارت جهانی محسوب می شود. با وجود اینکه لندن در اواسط دهه گذشته با بحران و رکود اقتصادی روبرو بوده ، آمارهای جدید حاکی از آن است که نرخ تورم و بی کاری با سرعت زیادی رو به کاهش است.

 با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس

 زوریخ ، سوئیس
زوریخ بزرگترین شهر سوئیس بوده و مانند لندن دارای چندین فرهنگ است.  امنیت شهر بسیار بالا بوده و دسترسی به نقاط مختلف به راحتی امکان پذیر است. سوئیس سالهای زیادی است که نسبت به مداخلات جهانی اظهار بی طرفی می کند. دانشگاه زوریخ یکی از معروفترین دانشگاه ها در سرتاسر اروپا بوده و با دانشگاه های بزرگ دیگر در ارتباط است. انیشتن نیز در این دانشگاه تحصیل کرده است. میزان مالیات شهروندان زوریخی از میانگین اروپایی بسیار کمتر است.

  با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس

ادینبرگ ، اسکاتلند
یکی از دلایل محبوبیت و معروف بودن ادینبرگ زیبایی آن است. اقتصاد این شهر رشد سریع صعودی در پیش دارد. تنها در سال گذشته 23000 فرصت شغلی در بخش خصوصی ایجاد شده. با وجود جمعیت بسیار کم این شهر ادینبرگ ارتباطات اقتصادی زیادی با دیگر شهرها داشته و صنعت توریسم قوی نیز دارد. جدیدترین مطالعات نشان داده است که مردم ادینبرگ شادترین مردم در اروپا هستند.

با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس

 فلورانس ، ایتالیا
قرار گرفتن فلورانس در این لیست یک دلیل ساده و مهم دارد. کیفیت بالای زندگی. شروع رنسانس از این شهر بوده که ‌همچنان علائم آن موجود است. طبق گزارش یونسکو ، یک سوم آثار هنری محبوب دنیا در این شهر قرار دارد. بسیاری از نقاشان بزرگ نیز در این شهر زندگی می کردند. فرهنگ بسیار غنی همراه با غذای کلاسیک ایتالیایی و آب و هوای گرم و معتدل ، فلورانس را جز‌ء بهترین شهرهای ایتالیا ، اروپا و جهان قرار داده است.

  با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس

 ونیز ، ایتالیا
در حالیکه اکثر شهرهای دنیا به سمت مدرنیزه شدن پیش می روند ونیز در ایتالیا سعی داشته ظاهر قدیمی و هنری خود را حفظ کند. یکی از مهمترین ویژگی های سبک زندگی در ونیز سرعت پائین آن است. بسیاری از مردم ، با پای پیاده در شهر حرکت می کنند و در صورت نیاز از قایق ها استفاده می کنند. سالانه بیش از 18 میلیون توریست به این شهر سفر می کنند.

 با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس

 وین ، اتریش
وین در قلب اروپا و جزء شهرهای اروپای مرکزی به شمار می رود. آب و هوایی معتدل و خوش‌ایند دارد. قیمت اجاره و خرید مسکن در وین از بسیاری شهرهای دیگر در مرکز اروپا کمتر است. تاریخ غنی شهر و وجود بسیاری از موسیقیدانان بزرگ در این شهر سالانه تعداد زیادی توریست را جذب می کند.

  با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس

استکهلم ، سوئد
استکهلم به عنوان پایتخت سوئد پاکیزه ترین و سبزترین شهر دنیا است. بیش از 30 درصد فضای شهر را پارک ها و فضای سبز تشکیل می دهد و در میان کشورها و شهرهای اروپایی پاکترین هوا را دارد. کیفیت بالای زندگی باعث شده نرخ بیشترین درآمد سرانه را در میان شهرهای دنیا را نیز داشته باشد.

  با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس

تورنتو ، کانادا
تورنتو به شهر فرصت ها معروف شده است. مطالعات جدید نشان می دهد این شهر فرصت های شغلی زیادی برای جوانان دارد. تورنتو از لحاظ اجتماعی و دیجیتالی بسیار پیشرفته بوده و حمایت زیادی از جوانان دارد. شهر مدرن تورنتو بهترین فرصت های تحصیلی و تفریحی را برای شهروندانش ارائه می دهد.

  با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس

سیدنی ، استرالیا
سیدنی را می توان یکی از بهترین شهرها برای زندگی نامید که ویژگی های مثبت زیادی دارد. خدمات درمانی و بیمارستانی برای تمام شهروندان و ساکنان رایگان است. سواحل زیبا و آب و هوایی عالی باعث به وجود آمدن بهترین تفریح گاه ها در این شهر شده است. هوا و آب سیدنی عاری از هرگونه آلودگی بوده و تقریبا همه چیز در این شهر قابل بازیافت است. حداقل حقوق افراد در سیدنی استرالیا ساعتی 16 دلار است!

با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس

 منبع:بازار خبر

برای اطلاع از به روز شدن تاپ ناز، تولبار را با یک کلیک نصب کنید. ( برای نصب کلیک کنید )

جدیدترین مطالب

تا حالا این همه دختر و پسر مجرد یجا دیده بودین؟ این دختر زیباترین چهره و اندام دنیا را دارد +عکس عکس های زنان خوش اندام با زیباترین مدل لباس! عوارض وحشتناک خودارضایی بر دختران! +عکس دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی بنام سبزه نوروز دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام عاشقم باش عکس بازیگران و هنرمندان در کنار سفره هفت سین 94 طرز تهیه شیرینی نارگیلی با آرد کی روش ممنوع الخروج شد / واکنش کی روش به این خبر کلاه قرمزی و عکس های کلاه قرمزی اس ام اس ویژه دید و بازدید نوروز مدل آرایش چشم مخصوص چشم های ریز آداب تحویل سال نو فال روزانه | فال امروز شما سریال های مورد دار و مشکل دار سال 93! چند عکس خنده دار و بامزه به مناسبت سال جدید متن و جمله های زیبا برای تبریک عید نوروز دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی، مرتضی پاشایی، سعید شهروز، رضا صادقی، محمد علیزاده اگر استخوان های سالم قوی و محکم میخواهید بخوانید عکس و تصاویر بازیگران در شبکه اجتماعی (67) بهترین دعا در لحظه تحویل سال کی روش استعفا داد / سرمربی بعدی کیست؟ مادر حسن روحانی رییس جمهور درگذشت آموزش بستن گیس جلو مو دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی نام تن سپرده به باد دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام حس عجیب استاتوس و اس ام اس خنده دار نوروز 94 تاریخچه عمو نوروز و حاجی فیروز دانلود آهنگ بنیامین بهادری به نام بوی عید جمله های رمانتیک برای استاتوس پیام نوروزی باراک اوباما چه بود؟ توصیه های نوروزی آنا نعمتی دانلود آهنگ بوی عیدی از فرهاد افراد افسرده می توانند رابطه جنسی داشته باشند؟ رد شایعه رابطه آزاده نامداری و احسان علیخانی در اینستاگرام پنج روش برای داشتن ناخن های سالم و زیبا

آنچه داغ است

اگر هنوز مجردی پس کلیک کن بیاتو!! فقط در 45 روز بدون عمل جراحی بینی خود را کوجک کنید چطور در طول سه روز وزن کم کنیم؟ (باورنکردنیه) جدیدترین مدل مانتو دخترانه و زنانه عکس های لو رفته زن چاق در مترو تهران دخترها عاشق اینا هستند / تصاویر باحال این دختر عجیب ترین اندام دنیا را دارد! +تصاویر زیباترین دختران جهان در سواحل آنتالیا + تصاویر جدیدترین مدل لباس زنانه و دخترانه داستان سریال فاطما گل و عکس بازیگران خلاصه قسمت آخر سریال فریحا و عکس بازیگران عکس بازیگران ایرانی و همسرانشان +جدید قسمت آخر سریال روزی روزگاری و دانلود آهنگ کلیپ دوربین مخفی در آرایشگاه و شیطنت دخترها خلاصه قسمت اخر سریال در انتظار آفتاب عکس قسمت اخر سریال سعید و شورا عکس بازیگران سریال برگ ریزان کشور زیبای مالزی / سفر به مالزی سفر به اسپانیا زیباترین کشور اروپا عکس های 10 شهر زیبای برفی عکس های جالب از کلیسای یخی عکس های قلعه بدروم ترکیه عکس های شهر قرون وسطایی پالمانوا تصاویر قلعه تاریخی آشفورد در ایرلند تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند عکس های مسجد شاکرین در استانبول عکس های قصر زیبا روی صخره سنگی در یمن جزیره زیبای کرت در یونان +تصاویر عکس های معدن شعله ور هندوستان کشور زیبای نروژ +تصاویر معرفی 10 کشور تمیز دنیا بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمس مکان های تاریخی چین +تصاویر 10 مکان گردشگری آلمان با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس NiKa گفته است:
می 26th, 2014 - 7:23 ب.ظ

كپنهاگ و استكهلم دقيقاً هميجوره، طبيعت زيبا و فراوان، هواى فوق العاده تميز و همه چى رو اصول و قوانين مخصوص خودش. براى زندگى هميشگى خودم تورتنتو رو انتخاب كردم چون از نظر شغل و پيشرفت جايگاه بالايى داره. زوريخ رو خيلى دوست دارم ببينم، از خيلى ها در موردش شنيدم كه شهرى با كيفيت خيلى بالايى هستش. ولى در مورد فلورانس كه خاله ى من اونجا از ١٨ سالگى زندگى ميكنه و حدود ٣٠ ساله كه خود فلورانس هستش و ازدواج با مردى ايتاليايى داشته. از زندگى در ايتاليا خيلى راضى نيست، يعنى داييم كه در سوئد زندگى ميكنه خيلى راضى تر هست. فلورانس نسبتاً شهر گرونيه و ماليات زياد ميگيره. در كل اين چيزى كه من در مورد ايتاليا و فرانسه شنيدم اينه كه با تمام آثار هنرى و هنرمندان مشهورى كه داره به نسبت كشورهاى اروپايى مثل سوئيس، نروژ، سوئد، دانمارك به تميزى و آرامش داشتن اين كشورها نيست. براى ديدن و گردش جاهاى خوبى هستن ولى براى زندگى نه زياد.

با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس محسن گفته است:
می 27th, 2014 - 12:06 ق.ظ

نیکا جان , در راستای صحت حرفتون دقیقآ سال پیش سازمان همکاری افتصادی و توسعه فهرستی از بهترین کشورها برای زندگی کردن رو معرفی کرده بود مثلآ معیارهای انتخابش هم براساس : امنیت , سلامت , کیفیت زندگی هستش. که سوئد و کانادا و نروژ به ترتیب از 2 تا چهارمین کشور بودن .
در مورد ایتالیا من فکرم یه چیز دیگه بود اما خب اقوام نزدیکتون که اونجا زندگی میکنن از شرایط اونجا بیشتر آگاهن.
اما درباره فرانسه نه! مخالفم D: نمیدونم راستش دلیلتون ار (آرامش) دقیقآ چی هست اما هر چی هست بنا بر تجربه گردشگریتون قابل احترام
راستی نیکا جان گفتی ایتالیا ! مگه در اتحادیه اروپا قوانین مالیاتی یکسان نیست ؟

با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس Sara.s گفته است:
می 27th, 2014 - 4:27 ب.ظ

خيلييييي جالب بود لطفا باز هم از اين جور مطالب بزارين
ممنون

با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس محسن گفته است:
می 27th, 2014 - 11:10 ب.ظ

منظورم از جمله آخر مالیات بعضی از کشورهای اروپایی بود که قطعآ یکسان نیست)) البته امروز از بخش اقتصادی کانال یورو نیوز که گفته بود فرانسه از نظر مالیاتی سخت گیر تر هست . مثل اون هنرپیشه معروفی که بخاطر مالیات زیاد از فرانسه رفت.

با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس NiKa گفته است:
می 28th, 2014 - 2:41 ب.ظ

بله آقا محسن واقعاً كانادا، سوئد و نروژ براى زندگى عالى هستن. آقا محسن مسلماً فرانسه و ايتاليا زيباترين، كلاسيك ترين، هنرمند پرورترين و با قدمت ترين كشورهاى جهان هستن و از نظر هنر و معمارى حرف ندارن. همچنين هميشه جزو پر طرفدارترين و توريست در دنيا هستن. ولى قضيه زندگى در اين كشورها فرق ميكنه، از نظر ترافيك، تميزى شهرهاشون، و قوانين سنگين مالياتى به نسبت از كشورهاى ديگه ى اروپايى سخت تر هستن. دوستان خالم براى حقوق بعد از بازنشتگى شون خيلى سختى كشيدن و مدت طولانى طول كشيد تا كارشون درست شه. سختگيرى زياد ميكنن. ولى در مورد گردشگرى بله دقيقاً حق با شماست. يكى از امتيازهاى كشورهاى ديگه مثلاً سوئد بالاى ٥٠ سال سن به طور رايگان ميتونن دندان هاشون رو ايمپلنت بكنن، يا سوئيس بعد از زايمان ١ سال مرخصى با حقوق بيشتر از زمان معمول ميدن. در صورتى كه در فرانسه و ايتاليا از اين خبرها نيست.

با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس محسن گفته است:
می 28th, 2014 - 10:40 ب.ظ

وای چه توصیفات قشنگی داشتین راجع به فرانسه و ایتالیا نیکا جان! البته که حق با شماست هر چی باشه شما اروپا رو بهتر میشناسین . در مورد ایتالیا حرف زدین و گفتین که خاله ی گرامیتون اونجا زندگی میکنن ! (من که عاشق ایتالیا هستم مخصوصآ شهر زیبای ونیز). پس حتمآ از ونیز و جاهای دیدنی اونجا هم زیاد براتون گفتن . اما خود فلورانس هم شهر رویایی هستش . میگم تا حالا شده خودتون اصرار داشته باشین اونجا برین ! آخه ایتالیا جاهای دیدنی , باستانی , و کلی جا داره برا دیدن ؟ سوئد هم در اینکه زیباست شکی نیست مخصوصآ اینکه کلی از فوائدش برا زندگی بهتر هم صحبت کردین .
یه چیزی هم راجع به تایلند بگم : میگم راسته تایلندی ها وچینی ها تو بعضی از سالادشون ران قورباغه هم استفاده میکنن ! نیکا جان خیلی میبخشید که اینو پرسیدم فقط امروز از یکی دوستان اینو شنیدم گفتم از شما هم بپرسم که با آداب رسوم تایلندی ها آشنایی دارین. چنین چیزی رو از تایلندی ها دیدین ؟

با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس NiKa گفته است:
می 30th, 2014 - 1:12 ب.ظ

چرا راستش به سوئد كه رفته بودم قرار بود ايتاليا هم بريم، ولى خاله ى عزيز هم اومدن تعطيلات سوئد پيش ما ديگه نشد بريم ايتاليا. ولى اين دفعه كه ويزا بدن حتماً ايتاليا هم ميرم، چون ديدنش واجبه. آقا محسن در مورد غذاهاى تايلندى و چينى، بله اين چيزى كه دوستتون فرمودن درسته حتى سوپ ران قورباغه هم دارن ولى راستش ما از نزديك به اون صورت نديديم چون اينجور غذاها توو رستوران هاى مخصوص خودشون درست ميشه كه اصولاً تورست ها اونجاها نميرن. البته اينم بگم، در بين اين كشورها از نظر خوشمزگى غذا و هماهنگ بودن غذا با ما اول غذاهاى كره جنوبى هستش كه واقعاً بيشترشون خوشمزه هست و بعد تايلند. از همه بدمزه و چندش آورتر غذاهاى چينى هست. كه ما از فاصله ى خيلى دور هم از رستوران هاشون رد ميشدين بوى وحشتناكى ميومد… ولى تايلند رستوران هايى با فضاى زيبا و غذاهاى هماهنگ با ما و خوش طمع زياد داشتند.

با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس محسن گفته است:
می 30th, 2014 - 10:29 ب.ظ

مرسی نیکا جان. حالا که شما گفتین باورم شد. من مونده بودم که چرا از این کارا میکنن . آخه دیدم یه بار کانال من تو نشون میداد که فکر کنم توو چین بود که میمون هم میخوردن . اما این جریانی که شما هم تائیدش کردین پس باید توو همون رستوران های مخصوص خودشون باید باشه . البته غذاهای هر کشوری رو نمیشه تمامآ رد کنیم همون طوری هم که خودتون فرمودین توو تایلند رستوران های زیادی با غذاهای خوش طمع پیدا میشه (فکر کنم رستوران ایرانی توو تایلند هم زیاد باشه) درباره ایتالیا هم پس حسابی خوش بحالتون . یکی از کشورهایی هست که به قول شما دیدنش واجبه. . توو یه پست گفته بودین که عاشق سفر به برزیل هستین . من امیدوارم وضعیت ارز و دلار بهتر شه تا همه هر جا که دوست دارن سفر کنن . البته برزیل کشور بزرگیه و وقت زیادی میخواد بر دیدن . این بازیهای جام جهانی که یه حال هوای دیگه دادن به این کشور زیبا. ممنون از اینکه مثل همیشه با اطلاعات زیباتون آدم رو شگفت زده میکنید جدآ اطلاعاتتون راجع به هرچیزی بالاست . ممنون نیکا جان

با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس NiKa گفته است:
ژوئن 1st, 2014 - 12:44 ب.ظ

بله ما هم كه چين رفته بوديم گرون ترين غذاشون مغز ميمون بود، كه يه بار از پشت شيشه ى رستوران ديديم كه بيچاره ميمون زنده رو مياوردن يه جاى مخصوص وسط ميزها بود كه سر ميمون رو ميكردن داخل اون كه راحت بتونن مشترى ها مغز ميمون رو بخورن، واقعاً چندش آوره. بله واقعاً عاشق كشور سرزنده و شاد برزيل هستم و ٤سال پيش پدرم قول سفر اين جام جهانى رو به من داده بود كه متاسفانه با اين مشكلاتى پيش اومد و همچنين سختگيرى هاى تورهاى مسافرتى (چون چند نفرى رو ميشناسم كه دارن ميرن حتى براشون تعين كردن كه دلار از يه مقدارى بيشتر نبايد ببرن) ديگه اين سفر امسال نشد متاسفانه. به غير از خود برزيل كه كشور ديدنى و جذابيه اين جام جهانى و المپيك يه حال و هواى خاصى داره كه من خيلى دوست دارم، آدم هاى متنوع از فرهنگ هاى مختلف… راستى من ديگه از الان عذرخواهى ميكنم چون حدود ١ماه امتحاناتم از شنبه شروع ميشه و من هفته اى يكى، ٢بار بيشتر نميتونم به اينجا سر بزنم. گفتم زودتر اعلام كنم. با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس

با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس محسن گفته است:
ژوئن 1st, 2014 - 6:26 ب.ظ

توو یکی از پستای بالا از غذاهای فضانوردان چینی صحبت شده . البته شاید بخاطراینه که از فرهنگ و رسوم خاصی هستن .
درباره برزیل حیف شد اگه می رفتین حتمآ کلی خاطرات خوب از فرهنگ و آدمای اونجا برامون تعریف میکردین . اما این کشور جدآ هنوزم ناشناخته هستش . یه مستند از BBC خیلی وقتا پیش دیدم که میگفت جنگل های آمازون هنوزم یه سری از افراد بومی و خیلی خطرناک و حتی آدمخور که دور از تمدن شهری زندگی میکنن. حالا که صحبت برزیل شد و گفتین دوست داشتین اونجا باشین . امیدوارم جام جهانی 2018 در روسیه حتمآ برین . البته حق با پدر عزیز و گرامی شما هست برا اینکه واقعآ شرایط گاهی وقتا نمیزارن برا سفر کردن. منظورم همون سختگیری هاست که بیشتر شده. من خودم بعضی از کشورها رو بخاطر فرهنگ هاشون توو ذهنم عجین شده . مثلآ تایلند که بارها شما برام تعریف کردین از این کشور زیبا .. جزایر و معابدش توو ذهنم میاد اما برزیل تنها کشوریه که تمام دنیا با فوتبالش میشناسنش. بله دیگه اول درس بعد میشه تفریح ). نیکا خانم عزیز امیدوارم همیشه موفق باشین و مخصوصآ این امتحانات رو با موفقیت به اتمام برسونید. هفته یی دوبار هم که بیان سر بزنید اینجا من خوشحال میشم . مرسی که خبر دادین . فقط درباره بازیهای جام جهانی متاسفانه تایم بازیها ممکنه باعث بشه که شما نتونید این بازیها رو ببینید آخه اکثر بازیهای مهم آخر شب برگزار میشن و شما هم امتحانتتون مهم ترن . راستی اون آیکون هم جالب بود.

با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس NiKa گفته است:
ژوئن 2nd, 2014 - 1:04 ب.ظ

ممنون از لطفتون آقا محسن، منم اميدوارم همه در امتحانات و آزمون هاشون موفق باشن. بله متاسفانه شايد نتونم بازي ها رو كامل ببينم، قرار بود انتحانات رو جلوتر بندازن كه اين كار رو انجام ندادن.

ارسال نظر

ایمیل شما در نظر منتشر نخواهد شد

با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس فال حافظ مشترک ایمیلی سایت شوید گوگل پلاس تاپ ناز عکس بازیگران عکس خنده دار آهنگ فاطما گل عکس عاشقانه مدل مانتو مجلسی مدل مو تعبیر خواب افسانه خورشید و ماه همسریابی کلیپ رقص مدل لباس مجلسی تبادل لینک بستن با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس بستن با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس با ارزش‌ترین شهرهای دنیا +عکس جدیدترین مدل لباس ها، دانلود آهنگ، عکس بازیگران، اطلاعات فیلم و سریال، اس ام اس، کلیپ در تاپ ناز استفاده از مطالب اختصاصی سایت با ذکر نام تاپ ناز و لینک Topnaz.Com مجاز می باشد. ss
منبع:topnaz.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5199
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 111
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 466
  • آی پی دیروز : 574
  • بازدید امروز : 7,982
  • باردید دیروز : 9,523
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 24,692
  • بازدید ماه : 169,195
  • بازدید سال : 810,955
  • بازدید کلی : 4,684,622