loading...
پاتوق سرگرمی تفریحی اجتماعی
fun بازدید : 108 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند

معرفی مقبره بی بی کا در هند و عکس های مقبره مقبره بی‌بی کا

مقبره بی‌بی کا آرامگاه دلرس‌بانو بیگم همسر اورنگ زیب ششمین پادشاه گورکانی هند است که در شهر اورنگ‌آباد در ایالت ماهاراشترا کشور هند واقع شده‌است. این آرامگاه را شاهزاده اعظم شاه پسر اورنگ‌زیب و حاکم اورنگ‌آباد در اواخر سده هفدهم به تقلید از تاج محل برای مادرش ساخت.

اما از آنجایی که او به اندازه شاه جهان،سازنده تاج محل آگرا، ثروتمند نبود مجبور شد این آرامگاه را خیلی کوچک‌تر ومحقرانه بسازد و نمونه‌ای کوچک از تاج محل اصلی است. از این رو به این بنابه نام «تاج محل فقیر» نیز شهرت دارد. با این وجود این بنا از بهترین آثارهنری دوره گورکانی در اورنگ‌آباد به شمار می‌رود.

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند

 مقبره بی‌بی کا در هند

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند

 مقبره بی‌بی کا در هند

 تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند

 مقبره بی‌بی کا در هند

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند

 مقبره بی‌بی کا در هند

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند

 مقبره بی‌بی کا در هند

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند

 مقبره بی‌بی کا در هند

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند

 مقبره بی‌بی کا در هند

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند

 مقبره بی‌بی کا در هند

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند

برای اطلاع از به روز شدن تاپ ناز، تولبار را با یک کلیک نصب کنید. ( برای نصب کلیک کنید )

جدیدترین مطالب

تا حالا این همه دختر و پسر مجرد یجا دیده بودین؟ این دختر زیباترین چهره و اندام دنیا را دارد +عکس عکس های زنان خوش اندام با زیباترین مدل لباس! عوارض وحشتناک خودارضایی بر دختران! +عکس دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام عاشقم باش عکس بازیگران و هنرمندان در کنار سفره هفت سین 94 طرز تهیه شیرینی نارگیلی با آرد کی روش ممنوع الخروج شد / واکنش کی روش به این خبر کلاه قرمزی و عکس های کلاه قرمزی اس ام اس ویژه دید و بازدید نوروز مدل آرایش چشم مخصوص چشم های ریز آداب تحویل سال نو فال روزانه | فال امروز شما سریال های مورد دار و مشکل دار سال 93! چند عکس خنده دار و بامزه به مناسبت سال جدید متن و جمله های زیبا برای تبریک عید نوروز دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی، مرتضی پاشایی، سعید شهروز، رضا صادقی، محمد علیزاده اگر استخوان های سالم قوی و محکم میخواهید بخوانید عکس و تصاویر بازیگران در شبکه اجتماعی (67) بهترین دعا در لحظه تحویل سال کی روش استعفا داد / سرمربی بعدی کیست؟ مادر حسن روحانی رییس جمهور درگذشت آموزش بستن گیس جلو مو دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی نام تن سپرده به باد دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام حس عجیب استاتوس و اس ام اس خنده دار نوروز 94 تاریخچه عمو نوروز و حاجی فیروز دانلود آهنگ بنیامین بهادری به نام بوی عید جمله های رمانتیک برای استاتوس پیام نوروزی باراک اوباما چه بود؟ توصیه های نوروزی آنا نعمتی دانلود آهنگ بوی عیدی از فرهاد افراد افسرده می توانند رابطه جنسی داشته باشند؟ رد شایعه رابطه آزاده نامداری و احسان علیخانی در اینستاگرام پنج روش برای داشتن ناخن های سالم و زیبا سوتی و اشتباهاتی که روی پوست و مو مرتکب می شوید

آنچه داغ است

اگر هنوز مجردی پس کلیک کن بیاتو!! فقط در 45 روز بدون عمل جراحی بینی خود را کوجک کنید چطور در طول سه روز وزن کم کنیم؟ (باورنکردنیه) جدیدترین مدل مانتو دخترانه و زنانه عکس های لو رفته زن چاق در مترو تهران دخترها عاشق اینا هستند / تصاویر باحال این دختر عجیب ترین اندام دنیا را دارد! +تصاویر زیباترین دختران جهان در سواحل آنتالیا + تصاویر جدیدترین مدل لباس زنانه و دخترانه داستان سریال فاطما گل و عکس بازیگران خلاصه قسمت آخر سریال فریحا و عکس بازیگران عکس بازیگران ایرانی و همسرانشان +جدید قسمت آخر سریال روزی روزگاری و دانلود آهنگ کلیپ دوربین مخفی در آرایشگاه و شیطنت دخترها خلاصه قسمت اخر سریال در انتظار آفتاب عکس قسمت اخر سریال سعید و شورا عکس بازیگران سریال برگ ریزان کشور زیبای مالزی / سفر به مالزی سفر به اسپانیا زیباترین کشور اروپا عکس های 10 شهر زیبای برفی عکس های جالب از کلیسای یخی عکس های قلعه بدروم ترکیه عکس های شهر قرون وسطایی پالمانوا تصاویر قلعه تاریخی آشفورد در ایرلند تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند عکس های مسجد شاکرین در استانبول عکس های قصر زیبا روی صخره سنگی در یمن جزیره زیبای کرت در یونان +تصاویر عکس های معدن شعله ور هندوستان کشور زیبای نروژ +تصاویر معرفی 10 کشور تمیز دنیا بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمس مکان های تاریخی چین +تصاویر 10 مکان گردشگری آلمان تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند محسن گفته است:
ژانویه 16th, 2015 - 6:27 ب.ظ

مقبره Bibi Ka تاثیر معماری و فرهنگ ایرانی در آن کاملاً هویداست، شبیه تاج محل که اونم از معماران ایرانی استفاده شده در ساخت آن. اورنگ ( به معنای تخت سلطنت) پادشاه سلسله گورکانی که همسر همین خانم صاحب مقبره هم هست جالبه مادرش اصالتآ ایرانی بوده که به هند مهاجرت کرده بودن
ولی هند رو قبلآ در کشورهایی جای داده بودن که از نظر امنیت مخصوصآ برای خانم ها جای مناسبی نمیدونن،
ولی آرامش و آسایشی که در کشورهای اروپایی هست به نظرم هچ کجا نیست مخصوصآ برای زندگی کودکان و محیط اونجا خیلی مناسبه ، گرچه امنیت بازم مشکل اساسی در همه جای دنیاست ولی کودکان مخصوصآ در کشورهای جهان سومی زندگی سختی دارن
یک سازمانی بنام OECD که هر ساله لیستی از هر کشوری که شاخصه های امنیت/بهداشت/آموزش/کیفیت زندگی ، رو مد نظر قرار میدن اعلام میکنه. توو لیست دیدم استرلیا ، سوئد ، کانادا، نروژ، سوئیس، و امریکا، هلند هم هستن. خوندن انتخاب این کشورها خیلی برام جالب بود مثلآ درباره هلند شادترين کشور براي جوانان هست و سطح رفاه زندگی بالا ست و دولت کوچکترین دخالتی در امورات مردم نداره. البته بعضی از کشورها برا تفریح خوبن فقط در همین حد ، ولی برای زندگی طولانی مدت شاید رضایت بخش نباشن . من شنیدم سوئیس هم که دانشگاههای دارای رنک بالای علمی در جهان دارن و بعد از فارغ التحصیلی امکان پیدا کردن شغل در آمریکا و سایر کشورهای اروپایی خیلی زیادتره ولی میگن خیلی سخت اقامت میدن.

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند فرناز 67 گفته است:
ژانویه 18th, 2015 - 11:40 ب.ظ

ممنون از توضیحات خوبتون آقا محسن گرامی. طایفه گورکانی نوادگانی از نسل تیمور لنگ هستن. تیمور ابتدا در ایران حکومت می کرد. بعدها نوادگان تیمور حکومتشونو به هندوستان منتقل کردن. هنر اسلامی ایرانی هم در تاج محل که فکر کنم توسط پادشاه سوم گورکانی جهان شاه برای همسرش ساخته شده بود و هم در این بنا دیده می شه. داستان دربارۀ تیمور زیاده که فردی سفاک از نسل چنگیز خان مغول بوده و زنان زیادی رو به همسری گرفته بوده و می گن گورکان در لفظ مغول یعنی داماد.
البته یه مطلب هم شنیدم اما در صحتش شک دارم می گن تیمور یه حاکم ایرانی بوده نه مغول و این تحریف تاریخ نویسانه که از اون یه متجاوز خارجی ساختن. می گن خیلی هم هنر دوست بوده و اصلا گورکان یه اسم فارسیه (گور یعنی مغاک). خیلی موضوع جالبیه اگه وقت داشتم حتما دربارش تحقیق می کردم.

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند فرناز 67 گفته است:
ژانویه 19th, 2015 - 4:02 ب.ظ

آدمین جان عکسهایی که زحمت کشیدید و گذاشتید خیلی قشنگه و مقبره رو به طورکامل نشون می ده. یه کلیپ ویدئویی کوتاه هم من پیدا کردم که سبک معماری ایرانی رو در بی بی کا به خوبی نشون می ده. اگه صلاح دونستید لینک دانلودش رو بگذارید تا دوستان هم بتونن سفری کوتاه به این مقبره داشته باشن.
http://s5.picofile.com/d/69e95a38-9be5-4b20-8210-109dc060a09a/BIBI_KA_MAQBARA_Aurangabad_.3gp

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند محسن گفته است:
ژانویه 19th, 2015 - 7:06 ب.ظ

خواهش میکنم فرناز عزیز، اتفاقعآ حدستون در باب اینکه ایشون هنر دوست بوده درسته. (بعضی از این سلاطین در کنار خودکامگی مطلق ،گاهآ علاقه به هنر و شعر هم داشتن) ایشونم به عالمان و هنرمندان احترام بسیار می‌گذاشت و حتی هنگام قتل‌عام یک شهر دستور می‌داد که از کشتن دانشمندان و فقیهان و هنرمندان خودداری کنه. به عنوان مثال موقعی که شیراز رو تصرف میکنن احترام زیادی برای حافظ شاعر شیرازی قائل بود و همچنین حتی بهد از ایشون علم و دانش نیز در این دوره درخششی کوتاه مدت داشته و رصدخانه الغ بیگ که با حمایت الغ بیک تیموری و با نظارت دانشمند بزرگ عصر اون دوران یعنی غیاث الدین جمشید کاشانی بنا شد ، نمونه ای از این موارد است . و خط نستعلیق در دوره جانشینان تیمور شکل گرفت و خصوصآ معماری ترین آثار معماری ایرانی در این دوره به وجود آمد که از آن جمله می توان به مسجد گوهرشاد در شهر مشهد که با حمایت گوهرشاد همسر شاهرخ تیموری ساخته شده است و این میراث هم به صفویه بعد ها رسید. نکته جالب اینه یکی از نوادگان همین تیمور بعد ها در هند موقعی که آنجا رو تصرف میکنه سلسله ای بنام گورکانیان هند رو بنیان نهاد که همین بنای زیبای تاج محل از آثار درخشان معماری همین نوادگان تیمور در هند هم هست. ولی خب تیمور آدم بسیار خشنی بود و موارد بسیار زیادی از قتل عام و خشونت هایش آورده شده است.

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند محسن گفته است:
ژانویه 19th, 2015 - 7:07 ب.ظ

فرناز گرامی، در مورد زادگاه تیمور ، کاملآ شکتون درسته، برا اینکه به هیچ وحه ایشون ایرانی نیست ، این روزا دولت آذربایجان و بسیاری سعی در تحریف کردن شخصیت ها و مخصوصآ از جانب دولت آذربایجان جعلی که با زیرکی سعی در تصرف کردن شاعران ایرانی به نفع خود و شخصیت های منفی به ضرر مردم ایران بوده و هستن کرده. تیمور در خانواده‏اى از قبایل ترک ماوراءالنهر و در شهر ” کش ” – از توابع سمرقند در ترکستان ( آسیای مرکزی فعلی ) به دنیا اومده
ولی نکته ای جالب این جریانات رو به تازگی دوباره شروع کردن مثلآ مولوی رو ترک /افغان/ هم میدونن . درحالی که افغانسنان یک کشور تازه تاسیس توسط انگلیس برای ادامه استعمارش بر هند بوده. افغانی‏های پارسی‏گو خود به نوعی ایرانی هستند و اگر انگلیس برای جلوگیری از نفوذ روسیه به هندوستان افغانستان را از ایران جدا نکرده بود الان افغانستان جزو لاینفک ایران می‏بود و همگی هموطن بودیم.اما در مورد مولانا چون وی در زمانی که بلخ جزوی از ایران بود به دنیا آمده است وی را ایرانی می‏گویند.مولانا در زمان تولد اهل ایران بوده٬ زمان حال چیزی رو که٬ در گذشته اتفاق افتاده رو عوض نمی کنه. راستی اگه دوست داشتین کتاب “ظهور تيمور ” پژوهشی نوشته استاد عباس اقبال آشتيانی می‌باشد. رو استفاده کنید در واقع به شرح پيدايی تيمور و اصل و نسب او پرداخته و سپس مفصلا شرح لشگركشی‌های او را گزارش می‌كنه.
در مورد اون لینکی هم که گذاشتین واقعآ دستتون درد نکنه ، من که نگاش کردم و لذت بردم از این ویدئو . آفرین بر شما.

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند فرناز 67 گفته است:
ژانویه 19th, 2015 - 10:19 ب.ظ

چقدر اطلاعاتتون کامله دستتون درد نکنه. دربارۀ تیمور چیز زیادی نمی دونستم. توجه به هنر در کنار خشونت و خودکامگی یه پارادوکس واقعیه. خیلی دوست دارم کتابی رو که معرفی کردید بخونم تیمور باید شخصیت جالبی داشته باشه. در این شرایط حساس خوبه که آدم بتونه در برابر هر ادعا پاسخ قانع کننده و مستدلی داشته باشه و این مهم میسر نمی شه مگه با افزایش معلومات عمومی. ازتون ممنونم آقا محسن عزیز از توضیحات خوبتون نهایت استفاده رو بردم. موفق باشید.

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند محسن گفته است:
ژانویه 20th, 2015 - 6:34 ب.ظ

فرناز عزیز، خواهش میکنم، خیلی سپاس از حضورت و وقت و انرژی که گذاشتی . این کتاب رو راستش توو کتابخانه دانشگامون پیداش کردم و تا جائیکه می تونستم مطالعه میکردم. بله باهاتون موافقم واقعآ خیلی خوبه که معلومات مردم کشورمون نسبت به مسائل حساس بالا بره. منم همیشه از اطلاعات شما استفاده کردم خصوصآ اینکه شما بانوی فرهیخته یی هستین و در زمینه های مختلف اطلاعات زیادی نسبت به مسائل مختلف دارین.

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند فرناز 67 گفته است:
ژانویه 21st, 2015 - 4:58 ب.ظ

این نهایت لطف شماست، آقا محسن گرامی. از محبتتون تشکر می کنم. امیدوارم بازم بتونم از معلومات خوب و اطلاعات کاملتون استفاده کنم.
شاد باشید و مانا

ارسال نظر

ایمیل شما در نظر منتشر نخواهد شد

تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند فال حافظ مشترک ایمیلی سایت شوید گوگل پلاس تاپ ناز عکس بازیگران عکس خنده دار آهنگ فاطما گل عکس عاشقانه مدل مانتو مجلسی مدل مو تعبیر خواب افسانه خورشید و ماه همسریابی کلیپ رقص مدل لباس مجلسی تبادل لینک بستن تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند بستن تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند جدیدترین مدل لباس ها، دانلود آهنگ، عکس بازیگران، اطلاعات فیلم و سریال، اس ام اس، کلیپ در تاپ ناز استفاده از مطالب اختصاصی سایت با ذکر نام تاپ ناز و لینک Topnaz.Com مجاز می باشد. ss
منبع:topnaz.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5199
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 574
  • بازدید امروز : 7,189
  • باردید دیروز : 9,523
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 23,899
  • بازدید ماه : 168,402
  • بازدید سال : 810,162
  • بازدید کلی : 4,683,829