loading...
پاتوق سرگرمی تفریحی اجتماعی
fun بازدید : 215 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)
عکس جدید کیت میدلتون عکس جدید کیت میدلتون و پسرش عکس جدید کیتی پری عکس جدید کیت وینسلت عکس جدید کیت میدلتون و فرزندش عکس جدید کیت عکس جدید کیتی عکس جدید کیت مدلتون عکس جدید از کیت میدلتون عکس جدید از کیت وینسلت Kate Beckinsale new pictures 2014 زندگینانه کیت بکینسل عکسهای جذاب کیت بکینسل عکسهای شخصی کیت بکینسل در سال 2014 فیلم شناسی کیت بکینسل فیلم های کیت بکینسل لباس شب خوشکل کیت بکینسل لباس مجلسی کیت بکینسل روی فرش قرمز کیت بکینسل
بیوگرافی و عکسهای جدید کیت بکینسل

کاترین بیلی “کیت” بکینسل (به انگلیسی: Kathryn Bailey “Kate” Beckinsale) (زادهٔ ۲۶ ژوئیه ۱۹۷۳ در لندن) بازیگر انگلیسی سینمای هالیوود است. در حالیکه در حال تحصیل در آکسفورد بود، فرصت بازی در فیلم هیاهوی بسیار برای هیچ که بر اساس نماش نامه ای از شکسپیر بود را بدست آورد. در طول دهه ۹۰، به بازی در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی میپرداخت که یکی از مهمترین آنها، بازی در فیلم تلویزیونی “اما” بود.

در سال ۲۰۰۱، بکینسل پس از آنکه شارلیز ترون بازی در فیلم “بندرگاه مروارید” را رد کرد، فرصت بازی در این فیلم را بدست آورد و در مقابل بن افلک به بازی پرداخت. بازی در این فیلم به منزله معرفی وی به سینمای هالیوود بود و بعد از بازی در این فیلم، وی توانست در فیلم‌های چون دنیای مردگان، هوانورد و ون هلسینگ به بازی بپردازد. در سال ۲۰۰۸ نیز برای بازی خوب خود در فیلم “تنها حقیقت”، نامزد جایزه بهترین اجرا از طرف انجمن منتقدین شد.

زندگی

بکینسل در ۲۶ ژوئیه ۱۹۷۳ در شمال لندن به دنیا آمد. پدرش “ریچارد بکینسل” بازیگر بود که در سال ۱۹۷۹ و بر اثر حمله قبلی درگذشت. مادرش نیز “جودی لو” بود که وی نیز بازیگر است. همچنین یک ناخواهری بزرگ تر از خود دارد بنام سامانتا که وی نیز بازیگر است.

در دوران نوجوانی دوبار موفق شد بخاطر نوشته‌ها و شعرهایش جایزه دریافت کند. در دوران جوانی و پس از اینکه دوره ای به بی اشتهایی دچار شد و پس از آن شروع به کشیدن سیگار کرد، تصمیم گرفت به سمت حرفه خانوادگی رفته و بازیگر شود. اولین بازیش را در سال ۱۹۹۱ و در فیلمی درباره جنگ جهانی دوم انجام داد. وی غیر از زبان مادری، میتواند به زبان‌های فرانسوی و روسی نیز حرف بزند. وی در زمان دانشگاه، فرانسه و ادبیات روسی می آموخت و اینکار رو به این دلیل که فکر میکرد اینکار باعث می‌شود تا در حرفه بازیگری بتواند موفق تر باشد، انجام میداد.

حرفه

در حالیکه در حال تحصیل در دانشگاه آکسفورد بود، فرصت بازی در فیلم هیاهوی بسیار برای هیچ را بدست اورد. وی سال آخر تحصیل خود را در پاریس گذراند و بعد از ان تصمیم گرفت تا تحصیل را رها کرده و به بازیگری بپردازد. در سال ۱۹۹۴ فرصت بازی در فیلم “Royal Deceit” را بدست آورد و در کنار کریستین بل به بازی پرداخت(اتفاقی که در سال ۲۰۰۲ هم افتاد). وی در این سال‌ها در فیلم‌های انگلیسی زیادی به بازی بازی پرداخت تا اینکه در سال ۱۹۹۹ در اولین فیلم هالیوودی خود بنام “قصر ویران” به بازی پرداخت که البته در گیشه با شکست مواجه شد.

پس از بازی در این فیلم، توانست جهشی بزرگ کرده و در فیلم “بندرگاه مروارید” به بازی در کنار بن افلاک پرداخت که فیلم یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های ان سال بود. بعد از این فیلم، کیت بازی در فیلم‌های موفقی چون “سرندیپیتی” در سال ۲۰۰۱، “دنیای مردگان” در سال ۲۰۰۳ و “ون هلسینگ” در سال ۲۰۰۴ را در پرونده خود ثبت کرد. در سال ۲۰۰۴ وی به بازی در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی دعوت شد و برای اینکه به بازی درکنار لئوناردو دی کاپریو بپردازد، ۲۰ پند به وزنش اضافه کرد.

در سال ۲۰۰۶، وی در فیلم کلیک به بازی در کنار آدام سندلر پرداخت. همچنین در دومین قسمت فیلم “دنیای مردگان پرداخت که کارگردانی آن را همسرش به عهده داشت. در این سال، کیت از طرف مجله FHM به عنوان بیست و سومین زن سکـسی سال انتخاب شد. همچنین در رده ۱۶ لیستی مشابه از مجله “ماکسیم و رده ۶۳ مجله Stuff قرار گرفت. همچنین مجله انگلیسی “Hello” نیز وی را به عنوان زیباترین زن سال انگلیس انتخاب کرد. این اتفاق در سال ۲۰۰۲ نیز افتاده بود.

در سال ۲۰۰۷ نیز وی جانشین “سارا جسیکا پارکر” شد تا در تریلر اتاق خالی بازی کند. همچنین در این سال فیلم فرشتگان برفی نیز از وی اکران شد. در سال ۲۰۰۸ نیز در فیلم تنها حقیقت به بازی پرداخت. در سال بعد نیز وی به بازی در کنار رابرت دنیرو و درو بریمور در فیلم همه خوبن پرداخت.

بکینسل در سال ۲۰۰۹ از طرف مجله Esquire به عنوان سکـسی‌ترین زن سال انتخاب شد.

زندگی شخصی

بکینسل از نامزد سابقش مایکل شین، دارای یک دختر ۱۱ ساله است. وی بعدها اعلام کرد که تنها زمانی که باردار بوده است، دست از کشیدن سیگار برداشت است. جالب آنکه دختر بکینسل در فیلمهایی چون “دنیای مردگان” و “همه خوبن” در نقش دوران کودکی کاراکتر وی به بازی پرداخته است! در سال ۲۰۰۳ کیت با کارگردان فیلم دنیای مردگان، یعنی لن وایزمن نامزد شد و سال بعد نیز در کالیفرنیا با یکدیگر ازدواج کردند.

فیلم‌ها فیلم شناسی سال نام فیلم نقش توضیحات ۱۹۹۱ یک در برابر باد Barbe Lindell ۱۹۹۳ هیاهوی بسیار برای هیچ Hero ۱۹۹۴ کشف نشده Julia ۱۹۹۴ شاهزاده جوتلند Ethel ۱۹۹۵ مزرعه سرد آرامش (۱۹۹۵) (TV) Flora Poste ۱۹۹۸ اما Emma Woodhouse ۱۹۹۸ آخرین روز دیسکو Charlotte Pingress ۱۹۹۸ آنسوی آیینه Alice ۱۹۹۹ قصر ویران شده Darlene Davis ۲۰۰۱ سرندیپیتی Sara Thomas ۲۰۰۱ بندرگاه مروارید Nurse Lt. Evelyn Johnson ۲۰۰۱ جام طلایی Maggie Verver ۲۰۰۲ لورل کانبون Alex Elliot ۲۰۰۳ دنیای مردگان Selene ۲۰۰۴ هوانورد اوا گاردنر ۲۰۰۴ ون هلسینگ ون هلسینگ ۲۰۰۶ کلیک دونا نیومن ۲۰۰۶ دنیای_مردگان: تکامل Selene ۲۰۰۷ اتاق خالی Amy Fox ۲۰۰۷ فرشتگان برفی Annie Marchand ۲۰۰۸ تنها حقیقت Rachel Armstrong (inspired by Judith Miller) ۲۰۰۸ قطعات) Carla Davenport ۲۰۰۹ روشنایی کامل Carrie Stetko ۲۰۰۹ همه‌چیز خوب است Amy

 

جدیدترین عکسهای کیت بکینسیل ابان ۹۳

بیوگرافی و عکسهای جدید کیت بکینسل

عکس جدید کیت بکینسل ,عکس خوشکل کیت بکینسیل ,عکس جذاب کیت بکینسل

بیوگرافی و عکسهای جدید کیت بکینسل

عکس جدید کیت بکینسل ,عکس خوشکل کیت بکینسیل ,عکس جذاب کیت بکینسل

بیوگرافی و عکسهای جدید کیت بکینسل

عکس جدید کیت بکینسل ,عکس خوشکل کیت بکینسیل ,عکس جذاب کیت بکینسل

بیوگرافی و عکسهای جدید کیت بکینسل

عکس جدید کیت بکینسل ,عکس خوشکل کیت بکینسیل ,عکس جذاب کیت بکینسل

بیوگرافی و عکسهای جدید کیت بکینسل

لباس مجلسی کیت بکینسل روی فرش قرمز

بیوگرافی و عکسهای جدید کیت بکینسل

لباس مجلسی کیت بکینسل روی فرش قرمز

بیوگرافی و عکسهای جدید کیت بکینسل

جدیدترین عکس کیت بکینسل در سال ۲۰۱۴

بیوگرافی و عکسهای جدید کیت بکینسل بیوگرافی و عکسهای جدید کیت بکینسل

لباس شب خیلی شیک کیت بکینسل
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5199
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 574
  • بازدید امروز : 6,566
  • باردید دیروز : 9,523
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 23,276
  • بازدید ماه : 167,779
  • بازدید سال : 809,539
  • بازدید کلی : 4,683,206