loading...

پاتوق سرگرمی تفریحی اجتماعی

پاتوق سرگرمی تفریحی اجتماعی

حرکت ورزشی برای سفت کردن ماهیچه و تناسب اندام

fun بازدید : 101 شنبه 12 ارديبهشت 1394 نظرات (0)
حرکت ورزشی برای لاغری شکم حرکت ورزشی برای لاغری بازو حرکت ورزشی برای لاغری ران حرکت ورزشی برای شکم حرکت ورزشی برای سفت شدن بازو حرکت ورزشی برای بازو حرکت ورزشی برای پهلو حرکت ورزشی برای لاغری پهلو حرکت ورزشی برای گودی کمر حرکت ورزشی برای افزایش قد

حرکت ورزشی برای سفت کردن ماهیچه و تناسب اندام

آموزش نرمش و حرکات ورزشی برای داشتن هیکل مناسب و تناسب اندام

هر حرکت در ۳ ست انجام و به مدت ۶۰ ثانیه تکرار می شود. مدت زمان استراحت بین حرکات نیز ۳۰ ثانیه است. فراموش نکنید، قبل از شروع این حرکات ورزشی بدن را به خوبی گرم کنید.

 

• تقویت و سفت کردن عضلات باسن
برای انجام این حرکت ورزشی به پشت روی زمین دراز بکشید، زانوها را خم کنید و دست ها را به سمت پشت دست روی زمین مطابق تصویر قرار دهید. دقت کنید زانو ها به هم چسبیده نباشد. همزمان پای راست را به صورت صاف و کشیده با جدا کردن باسن و کمر از زمین بلند کنید. زانوی پای راست باید موازی با زانوی پای چپ باشد. در حین بلند کردن پا نفس عمیق بکشید. (دم) سپس به آرامی به موقعیت اول برگردید و در حین برگشت نفس را بیرون دهید. (بازدم). حرکت را ۶۰ ثانیه انجام دهید و برای پای دیگر نیز تکرار کنید.

 

حرکت ورزشی برای سفت کردن ماهیچه و تناسب اندام

حرکت ورزشی مفید برای تقویت عضلات باسن‎

 

—————————————-

• تقویت و سفت کردن عضلات ران ، باسن و شکم
اسکوات حرکتی است چند مفصلی که عضلات چهار سر ران را هدف گرفته اما به خاطر ماهیتی که دارد،عضلات پشت،عضلات سرینی (باسن)،عضلات شکم و عضلات همسترینگ (پشت پا) را هم درگیر می کند.

 

برای انجام این حرکت باید در حالت ایستاده قرار بگیرید و دست ها را در پشت سر خود بگذارید و به گونه ای بایستید که سینه ها به جلو و شانه ها به عقب برود ( حالت نظام)، سپس یک صندلی خیالی را در پشت خود تصور کنید و سعی کنید که روی آن بنشینید در واقع باید زاویه بین زانوهای شما کاملا 90 درجه شود البته این نکته را به یاد داشته باشید که قوس طبیعی ستون فقرات خود را حفظ کنید تا به کمر و زانوهایتان فشار وارد نشود و در پایان به حالت اولیه خود بازگردید.

 

حرکت ورزشی برای سفت کردن ماهیچه و تناسب اندام

حرکت اسکوات‎ عضلات چهار سر ران, سرینی (باسن) و شکم را درگیر میکند

 

——————————————

• تقویت و سفت کردن عضلات باسن
این حرکت ورزشی مقداری سخت است اما تأثیر بسزایی روی عضلات باسن دارد. به صورت چهار دست و پا روی زمین قرار بگیرید. پای راست را به همان صورت که از زانو خم است، بالا بیاورید به نحوی که یک زاویه ۹۰ درجه در مفصل ران از داخل ایجاد شود، سپس مانند ضربه زدن پا را از زانو باز کنید.
مجددا” زانو را به موقعیت اول بیاورید اما زانو روی زمین قرار نگیرد، سپس حرکت لگد زدن به عقب را مانند تصویر انجام دهید. در شروع حرکت اول نفس عمیق بکشید (دم) و وقت برگشت بازدم را انجام دهید، سپس برای لگد به عقب نیز به همین صورت. این حرکت را به مدت ۳۰ ثانیه انجام دهید و برای پای دیگر نیز تکرار کنید.

 

حرکت ورزشی برای سفت کردن ماهیچه و تناسب اندام

این حرکت ورزشی تأثیر بسزایی روی عضلات باسن دارد‎

 

——————————————

• تقویت عضلات شکم
برای انجام این حرکت ورزشی روی زمین به پشت دراز بکشید، زانوها را خم کنید، گردن و سر از زمین جدا باشد و دست ها نیز بالای قفسه سینه قرار بگیرند. مانند حرکت دراز و نشست بالا تنه را به سمت زانوها ببرید، در این حین زانوی راست را به سمت سینه و آرنج دست چپ را به سمت زانو بیاورید تا باهم تماس پیدا کنند و یا نزدیک هم شوند. سپس به موقعیت اول برگردید. در شروع حرکت عمل دم و در بازگشت به موقعیت اول عمل بازدم را انجام دهید. به صورت تناوبی دست و پاها را عوض کنید و به مدت ۶۰ ثانیه حرکت را انجام دهید.

 

حرکت ورزشی برای سفت کردن ماهیچه و تناسب اندام

تمرین ورزشی مفید برای تقویت عضلات شکم‎

 

——————————————

• تقویت عضلات ران

حرکت استپ همانند بالا رفتن از پله ها یا کوه است که انجام هر چه سریع تر این حرکت ورزشی اثر چربی سوزی فوق العاده ای دارد و علاوه بر آن به تقویت عضلات ران کمک می کند.
از یک چهار پایه تقریبا کوتاه استفاده کنید و یک پا را روی آن قرار داده و با فشار وارد کردن به پاشنه پای بالای چهارپایه، سعی کنید تا پای دیگر را نیز به بالا بیاورید و بعد موقعیت آغاز حرکت خود بازگردید و به همین ترتیب این حرکت را انجام دهید.

 

حرکت ورزشی برای سفت کردن ماهیچه و تناسب اندام

انجام هر چه سریع تر حرکت استپ اثر چربی سوزی فوق العاده ای دارد‎

 

——————————————

• تقویت و سفت کردن عضلات شکم
برای انجام این حرکت ورزشی به پشت دراز بکشید و دست ها را کنار سر قرار دهید. نگاه به سمت شکم و چانه به سمت قفسه سینه باشد. مقداری پاها را از زمین بلند کنید. سپس همزمان با عمل دم (نفس کشیدن) پاها را صاف بلند کنید و سپس به آرامی با بازدم به موقعیت اول برگردید. این حرکت را نیز به مدت ۶۰ ثانیه انجام دهید، اگر این زمان برایتان زیاد بود از ۳۰ ثانیه شروع کنید.

 

حرکت ورزشی برای سفت کردن ماهیچه و تناسب اندام

حرکت ورزشی  مفید برای تقویت عضلات شکم‎

منبع:topnaz.com

کوچک کردن شکم بعد از زایمان

fun بازدید : 201 شنبه 12 ارديبهشت 1394 نظرات (0)
کوچک شدن شکم بعدازسزارین

کوچک کردن شکم بعد از زایمان

یکی از مشکلات خانم ها پس از زایمان شل شدن و افتادگی و بزرگ شدن شکم است که در این بخش با آموش حرکات ورزشی میتوان این مشکل را حل کرد.

ورزش‏های مخصوص عضلات شکم
بعد از زايمان انجام صحيح ورزش‏هاي شکمي براي برگشت طول و قدرت عضلات شکمي الزامي است.
1) ورزش تيلت لگن
– درحالت خوابيده به پشت زانوها را خم کنيد و کف پاها را روي زمين قرار دهيد.
– بدون حبس نفس، شکم خود را 5 ثانيه به داخل بکشيد و کمرتان را به زمين بچسبانيد.
اين حرکت علاوه بر تقويت عضله عرضي شکم، در درمان و پيشگيري کمردرد مادران هم اهميت دارد.

 

کوچک کردن شکم بعد از زایمان

ورزش تيلت لگن برای تقویت عضله شکم و پیشگیری از کمر درد مفید است

 

—————————————————-

2) ورزش کرانچ يا دراز و نشست اصلاح‌شده
– به پشت بخوابيد و زانوها را خم کنيد.
– با انقباض عضلات شکم، شانه‏ ها را از زمين بلند کنيد.
– کمي مکث کنيد و دوباره به آرامي به حالت اول برگرديد.

 

کوچک کردن شکم بعد از زایمان

دراز و نشست از ورزش های مفید برای سوزاندن چربی های شکم است‎‎

 

کوچک کردن شکم بعد از زایمان

کرانچ،یکی از حرکات ورزشی مفید برای کوچک کردن شکم پس از زایمان‎

 

کوچک کردن شکم بعد از زایمان

کرانچ،یکی از حرکات ورزشی مفید برای کوچک کردن شکم پس از زایمان

 

—————————————————-
3) ورزش پل زدن
به پشت بخوابيد، سر، شانه ‏ها، بازوها و کف پاها را روي زمين تکيه دهيد. حال سعي کنيد باسن خود را تا‌حد ممکن بالا ببريد سپس آهسته به وضع اول برگرديد.

 

کوچک کردن شکم بعد از زایمان

حرکت پل، تمرین مناسبی برای فرم دادن عضلات شکم‎

 

—————————————————-
4) ورزش‏هاي عضلات کف لگن
براي تقويت و برگشت سريع‏تر کارکرد عضلات کف لگن و کمک به پيشگيري از مشکلات ادراري و افتادگي احشاي لگني تجويز مي‏شود. به اين شکل که در زمان خالي بودن مثانه بدون حبس نفس، عضلات واژن را به داخل بدن (سمت بالا) بکشيد. 3 تا 5 ثانيه نگه‌داريد و سپس شل کنيد. اين کار را 10 بار ديگر هم انجام دهيد.

 

منبع:topnaz.com

تقویت کننده طبیعی ابروها

fun بازدید : 119 شنبه 12 ارديبهشت 1394 نظرات (0)
تقویت کننده طبیعی پوست تقویت کننده طبیعی مو تقویت کننده طبیعی ناخن تقویت کننده طبیعی ابرو تقویت کننده طبیعی موی سر تقویت کننده های طبیعی مو تقویت کننده های طبیعی ابرو تقویت کننده مژه طبیعی تقویت کننده های طبیعی ناخن تقویت کننده ابروها

تقویت کننده طبیعی ابروها

آموزش تهیه تقویت کننده طبیعی ابروها

برای تقویت ابروهای تان نیازی به تقویت کننده های شیمیایی و گران قیمت ندارید. با دستور زیر به راحتی یک تقویت کننده عالی برای ابروهای تان درست کنید.
ساخت سرمه بادام شیرین برای تقویت ابرو :
یک بادام شیرین را پوست بگیرید و با کمک یک میله نازک یا سوزن آن را روی حرارت نگه دارید.
ظرفی از جنس روی را با دست دیگرتان بالای بادام بگیرید.
وقتی بادام آتش گرفت دوده ناشی از بادام به دور ظرف می نشیند که همان سرمه است.

اگر این روش برایتان سخت بود می توانید :
بادام آتش گرفته را درون یک قابلمه روی بیندازید و در ان را ببندید سپس پس از خاموش شدن بادام درب را برداشته و دوده های چسبیده به دور ظرف را که همان سرمه است جدا کنید.
برای ساخت سرمه فندق هم از این روشها می توانید استفاده کنید فقط دقت کنید فندق بو داده استفاده نکنید.هر دوی این سرمه ها برای تقویت ابرو مناسب می باشند.

منبع:topnaz.com

تعداد صفحات : 1733

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5199
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 1,234
  • بازدید ماه : 5,577
  • بازدید سال : 113,085
  • بازدید کلی : 3,574,442